On Tuesday, April 14, 2020, we carried a story about US prosecutors charging the Managing Director of the Tema Oil Refinery for arranging bribes for Ghanaian public officials and legislators.

Inadvertently, we used a wrong image to accompany the story.

The wrong image we initially used was that of the former acting MD of TOR, Herbert Ato Morrison.

Upon realising our error, we immediately replaced the wrong image with the correct one.

We deeply regret the inconvenience the use of the wrong picture may have caused.

We, therefore, wish to unreservedly apologise to Mr Ato Morrison for the use of his image on a story that has absolutely nothing to do with him.

Tags: